Een normale werkdag

Totdat de winkel open gaat, om 10 uur opent de winkel, zorg ik er voor dat de meubelafdeling er tiptop in orde bij staat. Eerst worden de meubels, die aan het einde van de werkdag verkocht zijn, naar het magazijn gebracht. Onze collega chauffeurs zorgen er voor dat de meubels bij de juiste persoon afgeleverd worden. Verder zorg ik, samen met mijn collega’s, er voor dat de winkel weer gevuld wordt met de mooiste tafels, stoelen, banken en ander meubilair. Meubels die niet goed verkocht worden prijs ik af. Ook worden meubels in het tussenmagazijn voorzien van een prijskaartje. Hierna worden de lege plekken in de winkel weer gevuld. Verder zorg ik er voor dat er een bon gemaakt wordt voor de klant wanneer er een meubel verkocht wordt. Op deze bon komt de artikelomschrijving en klantgegevens te staan. Zo weten onze chauffeurs precies welke producten naar welke klant gebracht moet worden.

Ik zou eventueel nog wel een cursus willen krijgen in het prijzen van tapijten, met name de Perzische tapijten. En vooral in het herkennen van deze type tapijten.

Foto: Medewerker Aike maakt klantenbon

De mooiste meubels zetten we natuurlijk als eerste in de winkel.

Aike

Parels

Bij Vindingrijk verkopen we veel verschillende soorten meubels. Van modern tot klassiek. De mooiste meubels zetten we natuurlijk als eerste in de winkel. Vaak zijn dit de modernere meubels. Donker eiken meubels zijn niet echt in de mode. Deze worden dan ook minder goed verkocht. Echt antieke meubels bewaren we voor de veiling.